Formularz wyszukiwania
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych
i Fabularnych w Warszawie
logo - Biuletyn Informacji Publicznej

Oferty pracy

Kierownik zmiany

(specjalista ds. administracji nieruchomości)

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Realizację strategii wykorzystania nieruchomości,
  • Bieżącą kontrolę i nadzór nad prawidłowością eksploatacji, funkcjonowania obiektu i wynajętych pomieszczeń,
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z najemcami pomieszczeń produkcyjnych i nieprodukcyjnych,
  • Udzielanie najemcom szczegółowych informacji o obowiązujących w Wytwórni procedurach,
  • Nadzór nad przestrzeganiem przez najemców zapisów zawartych w umowach najmu,
  • Protokólarne przekazywanie najemcom wynajętych pomieszczeń oraz kluczy, a po zakończeniu okresu najmu przyjęcie ich na podstawie protokołu zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • Planowanie oraz udział w realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych  nieruchomości,
  • Zgłaszanie usterek i awarii,
  • Protokólarne przekazywanie pomieszczeń zakwalifikowanych do remontu oraz ich przyjęcie po zakończeniu prac remontowych,
  • Stała współpraca i wymiana informacji ze specjalistami ds. ekonomicznych i najmów,
  • Prowadzenie ewidencji najmów,
  • Prowadzenie dokumentacji i ewidencji przedmiotów nietrwałych, stanowiących wyposażenie pomieszczeń, nadzór nad tym wyposażeniem, kontrola środków trwałych.

 Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki nieruchomościami lub pokrewne,
  • Minimum 2 lata doświadczenia popartego praktyczną wiedzą z zakresu gospodarki nieruchomościami (mile widziana licencja zarządcy nieruchomości),
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (komunikatywność, łatwość w nawiązaniu kontaktów, umiejętność współpracy),
  • Odpowiedzialność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Dobra znajomość MS Office.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w systemie zmianowym 8.00-16.00 i 12.00-20.00
  • Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia,
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań,
  • Dobrą atmosferę pracy.

Kontakt: Krzysztof Ruta, tel. 501777210, e-mail: krzysztof.ruta@wfdif.com.pl

 

================================================

 

Specjalista ds. zamówień publicznych

 

Opis stanowiska:

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych objętych ustawą prawo zamówień publicznych jak i zamówień pozaustawowych, ogłaszanych i realizowanych przez WFDiF w związku z realizacją jej zadań, w szczególności:
    • przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
    • udział w pracach komisji przetargowych,
    • dokonywanie oceny ofert oraz wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
    • sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenia zamówienia publicznego;
  • udzielanie porad i przekazywanie informacji w zakresie procedur przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w WFDiF;
  • współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi WFDiF w realizacji powierzonych obowiązków służbowych, w granicach określonych przez przełożonych;

Wymagane niezbędne kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe;
  • szczegółowa znajomość obowiązujących przepisów dot. zamówień publicznych (ustawa pzp, akty wykonawcze, opinie i wytyczne UZP);
  • co najmniej 12 miesięczne, potwierdzone doświadczenie zawodowe w pracy związanej z głównymi obowiązkami zawartymi w ogłoszeniu.

Wymagane umiejętności:

  • znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych (szczególnie ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do niej);
  • znajomość przepisów prawnych dotyczących funduszy strukturalnych, w tym regulacji krajowych oraz wspólnotowych w zakresie wdrażania programów i projektów finansowanych ze środków UE;
  • bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych urzędowych;
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • bardzo wysoka kultura osobista.

Wymagania pożądane:

  • ukończenie lub w trakcie studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych;
  • znajomość zasad dotyczących wydatkowania funduszy UE a w szczególności wytycznych do kontroli.

Oferujemy:

  • Umowa o pracę
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole
  • Prywatna opieka medyczna
  • Fundusz socjalny

Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem na adres piechota.kamil@wfdif.com.pl

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997r. o Ochronie Danych Osobowych (tj. Dz. U. z 2014r. poz.1182, 1662).”

 

 

 

 

 

 

Rejestr zmian:
Data Użytkownik Rodzaj Opis
2018-01-19 Marzena Łobodzińska Modyfikacja Modyfikacja treści
2018-01-19 Marzena Łobodzińska Modyfikacja Modyfikacja treści
2018-01-19 Marzena Łobodzińska Modyfikacja Modyfikacja treści
2018-01-08 Marzena Łobodzińska Publikacja
Wyświetleń: 113